Ahad, 13 Disember 2009

ghillie suit







Dah lama aku tak post cerita baru...bz sikit...aritu aku pegi Lima langkawi..tahun ni tak best arrr...jet2 pun tak banyak..red arrows pun tak der buat show..hampeh arr..rasa kalau tak gy pun tak apa..tapi arini aku nak bincang mengenai ghillie suit...ramai misti yg tercari2 kat mana boleh tempah ghillie suit ni..sekarang dah ada...aku ler...aku masih lagi buat kajian cara membuat baju ni..yg aku dah buat pun ada...dah jual pun ada...baju ni macam2 style....ikut citrasa pemakai le..selalunya baju ni peminatnya dari paintball player..kalau korang kat luar sana tu minat nak tempah...bagytau ok..korang upah aku...aku buat arrr....ikut style korang nak...kadang2 kalau bahan2 nya takder kita try sama2 try cari arr...aku tau kat luar sana tu ramai yg minat...ader sesaper yg minat...email la kat aku...

Tiada ulasan: